del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

6سالگیمون مبارک..

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

6سالگیمون مبارک..

سلام عزیزم

6سال از باهم بودنموون میگذره و هر روز در کنارت حس زیبا و تازه ای و تجربه میکنم حس قشنگ دوست داشتن و کنارت خوشبخت زندگی کردن..

امیر قلبم وقتی خیالم در حوالی تو و آینده ی روشنمون قدم میزند انگار قلبم میخواد از سینه در بیاد و شدت دوست داشتن من و فریاد بزنه...

نمیدانی چقدر زیباست داشتن مردی که میدانی میتوانی تمام عمرت را بی هیچ نگرانی و با آرامش به شانه هایش تکیه کنی نمیدانی چه مغرورم از داشتنت تو برای من و قلبم مقدسی و من بعد از معبودم تنها و تنها تورا میپرستم نمیدانی چه حس خوبی است وقتی حرفهای عاشقانه ات را در گوشم زمزمه میکنی و ضربان قلبم هر لحظه شدیدتر از لحظه قبل می شود و وجودم پر از شعله های گرم عشق نمیدانی چه زیباست وقتی  لحظه ای دستانم را از دستانت جدا نمیکنی و بدان که این حس های بی نظیر و بی همتا تنها در کنار وجود تو شکل میگیرد تو مردی هستی که واژه مرد و مردانگی تنها برای توست... ای تجلی زندگانی من دوست دارم عاشقانه هایت را..اذیت کردنهایت را..لبخندهایت را...غیرتت را..تو لایق ستایشی همسرم تا دم آخرم در کنارت میمانم و تورا تنها برای خودت میخواهم...

همدمم سالگرد یکی شدنمون مبارررک لحظه لحظه های قشنگ زندگیمونو مدیون تو و وجود پاک توام...دستهایم را خالصانه به سمت آسمان میبرم و خدارا بخاطر هدیه زیبایش شکر میکنم و از خدا میخواهم همیشه سایه ات برسرم گسترده باشد... تو برای قلب من بهترینی و برای همیشه کنارت بودن و شریک لحظه هایت بودن ذره ای تردید ندارم...

امیر خوبم دوستت دارم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 19 مهر 1392برچسب:,;ساعت14:0;توسط hamide; | |